6 listopada 2012

CudModa i małe DIY :)

26 komentarzy:
 
Zapewne wiele z Was ma w szafie multum rzeczy, które już od dawna nie nosicie, ale szkoda Wam wyrzucić, bo może kiedyś się przydadzą! Ja tak mam! Moja szafa przepełniona jest rzeczami, o których zapomniałam, albo po prostu ani razu na sobie nie miałam.. Jedyne co mogę stwierdzić to:
Nie mam się w co ubrać, a do tego szafa mi się nie zamyka!
Na szczęście w internecie znaleźć możemy wiele inspiracji ( DIY ) - czyli jak coś samemu stworzyć. I jakiś czas temu natknęłam się na bloga, młodej dziewczyny, która przerobiła starą, rozciągniętą bluzę. I zrobiła z niej bezrękawnik! Świetnie jej to wyszło, a bezrękawnik wyglądał jak kupiony w dobrej sieciówce! Skorzystałam z pomysłu.. Znalazłam w szafie starą kurteczkę MORO. Bezużyteczna, na pewno teraz już bym jej nie założyła ( jest ona zza czasów gimnazjum ) - mała przeróbka i myślę, że wygląda o wiele ciekawiej :)

Być może Wam się akurat nie spodoba - ale liczy się pomysł! Każda ma w szafie co innego, coś pod własny gust.. a więc do dzieła dziewczyny! :)


Poza tym.. Ostatnio odnalazłam w internecie ciekawy sklep, a mianowicie :


Zaciekawiło mnie to, że rzeczy wyglądają na dobre jakościowo, są 'uniwersalne' - modne cały rok, ceny są bardzo przystępne.. Poza tym mają tam wiele fajnych promocji!
Zamówiłam dwie rzeczy, które wyniosły mnie 100 zł. Kontakt jest bardzo dobry, przesyłka szybciutka.


Teraz tylko czekam, na chwilę wolnego aż będę mogła Wam wszystko pokazać w całej stylizacji! :)


A na koniec zapytam Was:
Częste zachmurzenie, silne wiatry, deszcz, plucha, chłód, brak słońca i krótsze dni sprawiają, że ogarnia mnie ponury nastrój. Czy Wy też odczuwacie taką jesienną chandrę ?

Pozdrawiam Was i trzymajcie się ciepło! :)



26 komentarzy:

  1. Mnie jakoś moro nie przekonuje ale bluzki śliczne kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super diy, uwielbiam takie przerabianie ciuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moro genialne:)mi też się spodobało przerabianie ciuszków<bo człowiek trzyma to w szafie jak i tak tego nie założy;p więc lepiej przerobić i chociaż raz założyć,ale założyć:0 i przy tworzeniu tez jest mega frajda:)
    zapraszam do mnie tam diy z koszula:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby dwa ciachnięcia, a powstaje coś zupełnie nowego, w dodatku nie obciachowego. Magia:)
    Masz śliczne zdjęcia, kipią pozytywną energią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kokardka przy koszuli jest rozkoszna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj teraz zdecydowanie tak, ciągle pada, zimno, brrr, aż się wychodzić nie chce. Strasznie spodobała mi się koszula, chyba przez kokardkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest za rózowa koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na obojczyku? ''the sky is the limit'' - już od paru ładnych miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy :)
    ojjjj jak ja się obłowię po porodzie mmmm :)::)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, powiedz mi jakiego używasz podkładu???

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisujesz w ogóle na komentarze?

      Usuń
  11. mega dobry pomysł, chyba też z niego skorzystam!;)
    Zajrzysz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Od bardzo dawna czytam każdą twoją notkę, od kiedy przefarbowałaś włosy na ciemno kusiło mnie na komentarz. Powód? Ślicznie CI w jaśniejszych kolorkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię moro, ale pomysł na bezrękawnik - super!

    OdpowiedzUsuń
  14. kamizelka moro po prostu wyszla genialnie!!! <3
    no i koszula z kokardą- cudo! musze zajrzec do te strone!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest ta różowa koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  16. taak! też mam taką jesienną chandrę :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać kreatywne myślenie ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamizela świetna - super pomysł :) i ta koszula świetna <3 już taką zamówiłam dla siebie ;)
    ps. jesienna chandra nie nieunikniona :(

    OdpowiedzUsuń
  19. też musiałabym pomyśleć o przerobieniu niektórych ciuchów :)
    strasznie podoba mi się bluzeczka z łatami na łokciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. dobra rada - wsawiaj post chociaz raz na tydzien, bo czytelnicy ci odpadaja...

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jesteś! :)
    Obserwujemy?
    Serdecznie zapraszam! www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin