8 listopada 2013

Pielęgnuj Swoje Zewnętrzne Piękno VIDEO

29 komentarzy:
 
Cześć! Dzisiaj przygotowaliśmy dla Was post z zupełnie innej beczki! Dostawałam od Was wiele komentarzy na temat moich włosów, dużo pytań odnośnie pielęgnacji itd. Spięłam się i przygotowałam parę zdjęć i krótki film instruktażowy :)
Jeśli obserwujecie bloga to na pewno znacie jeden fakt o mnie, a jeśli nie to go przypomnę :
Jestem przeogromnym kombinatorem jeśli chodzi o zmiany fryzur. Moje włosy przeszły wiele i w pewnym momencie miałam tragedie na głowie. Jakoś udało mi się je podratować, ale jednocześnie nie obyło się bez farbowania i doczepiania włosów. Używałam wielu kosmetyków polecanych na różnych blogach - ziołowe, bez silikonów itd., ale te raczej jeszcze bardziej przesuszyły moje włosy, a one potrzebowały ekstremalnego nawilżenia no i przede wszystkim dobrego salonu fryzjerskiego. Udało mi się znaleźć bardzo dobry Instytut Urody w Poznaniu. Wybrałam się do GALERII DA VINCI i to był najlepsze miejsce do jakiego mogłam trafić. Zaczęliśmy od farbowania porządna farbą - keratynowa koloryzacja bez amoniaku firmy GKhair. Jest to olejkowa farba stworzona na bazie olejku arganowego i nasion Jojoba oraz wzbogacona o Juvexin, który regeneruję włosy od zewnątrz. To działa! Od jednego farbowania do drugiego ( teraz były to 3 miesiące ) włosy były nadal delikatne w dotyku oraz miały intensywny połysk. Cały ten efekt podtrzymywałam za pomocą kosmetyków, które zostały dobrze dobrane do moich włosów (Loreal Kerastase Reflection)
A teraz mam możliwość przetestowania nowej linii kosmetyków Kevin Murphy Born Again. Więcej o tych kosmetykach możecie poczytać pod kolejnym zdjęciem. Ciekawym plusem maseczki z tej linii jest to, że wcieramy ją w skórę głowy, nie obciążając przy tym reszty włosów. A przecież chcąc zregenerować włosy nie możemy zapominać o skalpie! Jestem dobrej myśli, na pewno super się sprawdzą. Poniżej wklejam parę zdjęć ze stylizacji włosów.
INSTYTUT URODY GALERIA DA VINCI
Na początku chciałabym zaznaczyć kim jest KEVIN MURPHY
Kevin Murphy jest jednym z najbardziej cenionych i rozchwytywanych stylistów na świecie. Według magazynu “Vogue”to właśnie on stworzył kultowy styl “beach hair”.
Kilka słów o preparatach, które ja mam ;)
Szampon nawilżający
Odżywczy szampon nawilżający do włosów bardzo zniszczonych i chemicznie odwodnionych.
Zawiera hydrolizowane białko sojowe i białko pszenicy, które odżywiają i nawilżają włosy, oraz kwasy owocowe. AHA usuwające martwy naskórek. Witamina B5 dodatkowo odżywia i nadaje blask, a melanina działa jak naturalny pigment pomagający zapobiegać wypłukiwaniu koloru.
BORN.AGAIN.WASH to połączenie najnowszej technologii i aromaterapii, mieszanka mikrocząsteczek -aminokwasów, protein i lipidów z naturalnymi olejkami eterycznymi. Olejki eteryczne to złożone mikrostruktury, które przenikają przez ściany komórek naskórka do głębszych warstw skóry. Dostarczają one niezbędnych kwasów tłuszczowych i antyoksydantów silnie odbudowujących włosy. Rzeczywista wielkość tych cząsteczek to jeden nanometr, co sprawia, że są niemalże niewyczuwalne.
Mikrocząsteczki szybko wnikają głęboko w strukturę uszkodzonych włosów, dając natychmiastowe efekty.
Właściwości korzystne:
Bez siarczanów, Silnie nawilża, Chroni kolor, Bez parabenów, Regeneruje zniszczone włosy,
 pH 6.0 - 6.5
Silna kuracja dla włosów i skóry głowy
BORN.AGAIN jest głównym produktem linii KEVIN.MURPHY. Jest unikalny, ponieważ zawiera
składniki o tak małej strukturze molekularnej, że przenikają do wnętrza włosa natychmiast
po nałożeniu. Olejki eteryczne to podstawowe składniki produktów KEVIN.MURPHY.
Są wrażliwe na ciepło i światło. Wystawione na działanie promieni słonecznych nabierają
swych niezwykłych właściwości energizujących, nawilżających i regenerujących. Zawarte
w nich antyoksydanty zapobiegają zniszczeniu włosów i przywracają równowagę włosom
i skórze głowy. Antyoksydanty przeciwdziałają powstawaniu wolnych rodników, spowalniając
proces utleniania i sprawiając, że BORN.AGAIN jest doskonałym produktem do użycia
po koloryzacji. Aminokwasy odbudowują strukturę włosów i działają na zasadzie małych
haków do których przyczepiają się witaminy i wilgoć.
Właściowści korzystne 
Bez parabenów, Przeciwdziała wypadaniu włosów, Zapobiega zniszczeniu włosów, Utrwala kolor, Wygładza i nadaje połysk, Bogaty w składniki naturalne, Regeneruje włosy i skórę głowy już na poziomie komórkowym, pH 4.5 - 6.0
A teraz przyszedł czas na pokazanie Wam jak oszukuję wszystkich dookoła :D
Dużo z Was chciało dowiedzieć się jak doczepiam włosy metodą clip in.
Włoski posiadam ze sklepu DOCZEPIANE.PL 
Posiadam te, które mają 140 gram i 45 cm (8 klipsów)
Podzieliłam sobie je na dwa zestawy. Z jednych zrobiłam ombre, które miałam jeszcze parę dni temu, a resztę zostawiłam w brązie. I dobrze, bo wiedziałam, że prędzej czy później pozbędę się rozjaśnionych końcówek. Clipsy są bardzo dobrej jakości i z czystym sumieniem mogę polecić je osobom, które chciałyby w szybki i prosty sposób mieć długie włosy :)
Kolorek nieco różni się od moich naturalnych, bo teraz postanowiłam wrócić do bardzo ciemnych i dopiero będę je farbować :) Oczywiście doczepione włosy można farbować, rozjaśniać, prostować i kręcić. Jeśli będzie się odpowiednio o nie dbało to na pewno będą nam długo służyć :)

Prawdopodobnie już niedługo będziemy poszukiwać modelek chętnych na przejście metamorfozy związanej ze swoją fryzurą. Wszystko to będzie oczywiście za darmo w
Salon, do którego się wybierzecie korzysta z najwyższej jakości kosmetyków o których ja już się przekonałam i mogę gorąco polecić. 
Będziemy również pokazywać Wam jak zrobić fajną fryzurę na różne okazje, a wszystko to w formie filmików instruktażowych.  
Pamiętajcie o naszym konkursie :) Więcej informacji po wejściu w link poniżej

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Miłego dnia i do zobaczenia w kolejnym wpisie :)

29 komentarzy:

  1. fajne te włoski doczepiane! jaka różnica przed i po super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki takim włosom może sporo kombinować ;D

      Usuń
    2. Ja mam dość krótkie włosy i jestem na etapie zapuszczania, ale przyznam szczerze ze strasznie mnie denerwuje ta moja długość bo nie mam jak ich fajnie ułożyć...i zastanawiam się czy do moich krótkich włosków takie doczepiane by się nadawały :/

      Usuń
    3. zależy jak krótkie są. Wystarczająca długość to taka, żeby przykryły spinki :)

      Usuń
  2. bardzo długo czekałam na taki post ;) Fajnie, że urozmaicasz bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor i świetne cięcie :) i faktycznie Twoje włosy wyglądają teraz bardzo zdrowo, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się takie posty ! Ładna, odświeżona fryzurka i ciekawy filmik o doczepianiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny post na zamówienie to będą tatuaże ;D

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :)
      wygladasz bosko w czarnych włoskach :)

      Usuń
  5. przepiękne masz te włosy, nawet bez doczepiania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne masz teraz te włoski :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, twoje włosy są cudowne:*:*:

    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Julka, śliczności - wydaje mi się, że masz trochę za jasną/za rudą kredkę do brwi, nie myślałaś o ciemniejszej, żeby nie było to tak widoczne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt! cały czas szukam wolnej chwili, żeby zrobić sobie henne :D

      Usuń
  9. Podoba mi się ze nas nie ignorujesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz :)
    Super wyglądasz w tych włosach :]

    OdpowiedzUsuń
  11. No świetnie:)!
    Ja przymierzam się do zakupu clip in z COSMOSHOP mają naturalne włosy które można kręcić,farbować itp... Słyszałaś może coś o włosach z tej firmy;> ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te włoski są bardzo dobre ;) Miałam je kiedyś.

      Usuń
  12. Jestes sluczna:) masz mega zadbane i lsniace wlosy! Widac to na filmiku:) sa geste i bardzo zdrowe:) wygladasz bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega fajny filmik dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny blog, co post to ciekawiej :)
    mam pytanko, pokazla bys ktorym razem swoje mieszkanko??
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę, ale raczej nie pojawi się taki post ;)

      Usuń
  15. Twoje włosy przepięknie błyszczą.Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin